2011. február 11., péntek

Tombolára készülve

Ma jótékonysági bálba megyünk. Megkerestek, hogy tudnék-e felajánlani valamilyen tombola nyereményt. Rögtön igent mondtam és elkezdtem gondolkodni, hogy mit is készíthetnék. MInt szerintem minden gyurmaékszer készítőnek, nekem is az első próbálkozásaim gyümölcsök és icipici sütikék voltak. A gyurmások között bármennyire is elterjedtek, szerintem a közéletben mégsem annyira ismertek ezek az ékszerek. Éppen ezért úgy döntöttem, hogy egy tortás szett lesz az ajándék. Mivel nem tudom milyen korú, aki megnyeri, nem akartam egy habos-babos csodarózsaszínes szettet alkotni.
Ez lett az eredménye:



Szeretem a színeit. Azt hiszem a fotózásba még bele kell jönnöm. Mondjuk az sem segített, hogy már be volt csomagolva a szett, mikor fényképeztem, de nem is akartam már szétszedni, úgyhogy talán ezzel kimenthetem magam. :)

Magamnak is készítettem egy nyaklánc- fülbevaló kombinációt, de a fülbevaló fotózása közben lemerült a fényképező, úgyhogy a nyakláncot és egyben a szettet az elemek feltöltése után tudom prezentálni. Addig is a fülbevaló:


Nem mentegetőzöm tovább. A fotózást meg kell tanulnom és kész. Ez van. De nagyon szeretem ezt a fülbevalót! :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése